SMM (social media marketing)
Socialinių tinklų rinkodara arba kitaip vadinamas marketingas yra internetinės reklamos forma, veikianti per įvairius socialinių tinklų puslapius. Daugelis socialinių tinklų turi gana nemažai patrauklių detalių ir išskirtinimų, pritraukiančių vartotojų dėmesį ir paskatinančių naudotis būtent socialiniais tinklais, todėl didžioji dalis mūsų planetos jau dabar yra priklausoma nuo socialinių tinklų įtakos. Praleisdami juose vis daugiau laiko, žmonės tampa kaip niekad lengvai pasiekiami, tokiu būdu suteikdami sąlygas Jūsų verslui klestėti ir augti su kiekvienu vartotoju įsitraukimu. Socialiniai tinklai įgyja vis didesnę reikšmę ir tampa pamatiniu verslų pagrindu.
Socialinių tinklų strategija
Daugiau nei pusę interneto tinklo vartotojų ieško įvairių produktų socialiniuose tinkluose. Būtent todėl svarbu turėti geros kokybės ir įvaizdžio produktą, kuris visapusiškai atitiktų socialinės medijos vartotojų lūkesčius. Šiai pozicijai pasiekti yra būtina strategija ir nuoseklūs žingsniai tam, jog potencialiam klientui nekiltų abejonių jūsų paslaugos ar produkto pasirinkimu.
Kodėl verta? Greitas ir lengvas turinio perteikimas, lengvai pasiekiama auditorija, vis didesnis įsitraukimas ir augantys pardavimai – viskas ko reikia, jog Jūsų verslo kūdikis vis greičiau mokytųsi ir augtų.
Kokie pliusai reklamuojantis per socialinius tinklus:
Didelis pasiekiamumas
Vienas iš pagrindinių privalumų reklamuojant socialiniuose tinkluose yra didelis pasiekiamumas. Populiarių socialinių tinklų, tokių kaip Facebook, Instagram, Twitter, YouTube, vartotojų skaičius siekia milijonus. Tai reiškia, kad reklamuodami savo prekes ar paslaugas socialinėje erdvėje, pasieksite didelį potencialių klientų skaičių.
Mažesnės reklamos išlaidos
Reklamuojant socialiniuose tinkluose, išlaidos gali būti žymiai mažesnės nei tradicinėse reklamos priemonėse, pavyzdžiui, televizijoje ar radijuje. Socialiniai tinklai siūlo daugybę reklamų formų ir skirtingus mokėjimo modelius, leidžiančius pasirinkti, kokią reklamą norite rodyti ir kiek už tai mokėsite.
Tikslinės reklamos
Reklamuodami socialiniuose tinkluose, galite pasiekti savo tikslinę auditoriją. Skirtingos socialinių tinklų reklamos platformos leidžia atlikti detalų patikslinimą pagal amžių, lytį, pomėgius, vietą ir kitus kriterijus, kurie yra svarbūs jūsų potencialiems klientams. Tai reiškia, kad reklama matys tik tie, kurie tikrai yra suinteresuoti jūsų produktu ar paslauga.
Galimybė sekti rezultatus
Reklamuojant socialiniuose tinkluose, galite sekti rezultatus, kuriuos gausite iš reklamos. Socialiniai tinklai suteikia įvairias statistikos ir analizės priemones, leidžiančias matyti, kiek žmonių matė jūsų reklamą, kiek paspaudimų buvo atlikta, kokie buvo konversijų rodikliai ir kt. Tai padeda geriau suprasti, kaip veikia jūsų reklama ir kaip ją gerinti.
Socialinis įsitraukimas
Reklamuodami socialiniuose tinkluose, galite sukurti glaudesnį ryšį su savo klientais. Galite bendrauti su jais per komentarus.
Jei susidomejote SMM, susiekite su mumis ir sužinokite, kokia marketingo strategija tinka jūsų verslui.